7 iulie 2011
Howard Johnson Hotel

Prezentare

Retelele sociale sunt recunoscute deja pentru puterea de a influenta opinia publica, de a modela decizii importante, de a interconecta companiile cu consumatorii, atingand astfel numeroase publicuri-tinta.

Pentru a tine pasul cu tendintele actuale, Evensys pregateste Social Networks Conference, pe 7 iulie 2011, un eveniment de o zi ce isi propune sa ofere strategii si tactici de marketing in cele mai cunoscute retele sociale in Romania (Facebook, Hi5, Twitter, Neogen, Yahoo, Netlog, TPU.ro)

Social Networks Conference este un eveniment adresat profesionistilor in comunicare si marketing din companii si din agentii de publicitate si interactive, practic celor interesati sa afle cum pot folosi retelele sociale in sprijinul propriilor produse sau servicii.

In a doua parte a zilei, participantii vor asista la un workshop dedicat Facebook, sustinut de reprezentantii celor mai active agentii interactive si ai unor companii recunoscute pentru implicarea lor.

De ce sa participi?

  • Ai parte de o conferinta interactiva de o zi cu idei, studii de caz si date-cheie, completate de sesiuni de Q&A si un workshop intensiv
  • Inveti sa interactionezi cu consumatorii si sa construiesti imaginea brandului tau in cadrul retelelor sociale
  • Descoperi cele mai bune modalitati de promovare pe cele mai importante platforme sociale, de mobile marketing, etc
  • Afli cum au fost create campanile de succes din social media, invatand pas cu pas ce trebuie sa faci pentru a atinge rezultate similare
  • Inveti cum sa construiesti si sa implici in mod creativ comunitatile pe social media, transformandu-ti fanii in ambasadori ai brandului
  • Integrezi activitatile din social media in eforturile de marketing
  • Esti cu un pas inaintea competitiei, stiind cum sa te diferentiezi si sa initiezi noi tendinte pe piata
  • Descoperi, inveti, te implici, colaborezi, faci networking si schimb de informatii cu profesionistii implicati in retelele sociale

Cui se adreseaza?

  • Marketing Directors
  • Brand Managers
  • Marketing specialists
  • Planning Directors
  • Strategy Directors
  • New Media specialists
  • Consultanti independenti
  • Practicieni din advertising
  • Jurnalisti si bloggeri
  • Media Buyers si Media Planners